14/12/2011

So Cold



What i really meant to say, is I'm sorry for the way, I am. I never meant to be so cold... 
O que eu realmente quis dizer, é que eu lamento pelo meu jeito. Eu nunca quis ser tão frio...


I never really wanted you to see, the screwed up side of me that I keep, locked inside of me so deep...
Eu nunca quis que você visse, meu lado contraído que eu deixei, trancado tão profundo dentro de mim...


So many things you should have known, I guess for me there's just no hope...  
Tantas coisas que você deveria saber, eu acho que para mim não há mais esperanças...
                                    
                                                                                                         Crossfade - Cold


I caught a chill and it's still frozen on my skin.I think about why I'm alone, by myself, no one else to explain, how far do I go? No one knows...
Peguei frio e continua congelado na minha pele. Eu penso sobre por que estou sozinha, por mim mesmo, sem ninguém para explica,r até onde posso ir? Ninguém sabe...


I dont wanna live to waste another day, underneath the shadow of mistakes I made...
Eu não quero viver para desperdiçar mais um dia, por baixo das sombras dos enganos que criei...


Cause I feel like im breaking inside. I dont wanna fall and say I lost it all...
Pois sinto como estivesse me quebrando por dentro. Eu não quero cair e dizer que perdi tudo...
                                                                             
                                                                                            Shinedown - Breaking Inside

I never thought I'd feel this, guilty and I'm broken down inside, livin' with myself...  
Eu nunca pensei que eu me sentiria assim, culpado e eu estou destruído por dentro. Vivendo comigo mesmo...
  
Livin' with myself is all I have...  
Vivendo comigo mesmo é tudo que eu tenho...  


'Cause I feel numb... I feel like I'm frozen in time. Livin' in a world so cold... 
Eu me sinto adormecido. Eu sinto como se eu estivesse congelado no tempo. Vivendo em um mundo tão frio ...  


I feel like I'm losing my mind...  
                      Eu sinto como se estivesse perdendo minha mente...                                                          
                 
                                                                       Three Days Grace - World So Cold

Nenhum comentário :

Postar um comentário